ТОВАР З НЕДОЛІКАМИ
Роз'яснення адвоката з прав споживачів

Напевно, кожен стикався з проблемою купівлі неякісних, зіпсованих товарів із недоліками, проте далеко не кожен знав, що робити у таких випадках, та як домогтися захисту своїх прав

Кожному споживачеві варто пам'ятати про положення Закону України "Про захист прав споживачів" щодо ситуацій, коли куплений товар має істотні чи неістотні недоліки.

Стаття 8 Закону чітко встановлює, що покупець неякісного товару має право:

вимагати пропорційного зменшення ціни

застосовується за вибором покупця у тих випадках, коли недолік не є істотним, не робить товар неприпустимим для виконання, проте стався не з вини покупця.

Marble Surface

вимагати безоплатного усунення недоліків (або відшкодування витрат на їх усунення)

Недоліки усуваються в розумний строк (протягом 14 днів з дати пред'явлення), а за кожен день затримки - неустойка 1% від вартості товару.

 

На час ремонту деяких типів товарів покупцеві видаються аналогічні товари
 

розірвати угоду і повернути кошти, витрачені на покупку

Застосовується у разі, якщо недолік товару істотний і виник
з вини продавця.

Перерахунок вартості у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, але не пізніше 7 днів.

Marble Surface

замінити товар на такий самий, або аналогічний

Застосовується у разі, якщо:
- недолік товару істотний

- недолік виник з вини продавця

 

Така вимога підлягає негайному задоволенню.
Винятки -

строк 14 днів, якщо потрібна перевірка якості товару
строк 2 місяці - якщо необіхдний товар відсутній.


Загальні умови:
- використати будь-який з наведених способів захисту споживач може протягом гарантійного строку (зазначеного в документах, що супроводжували товар);

- при висуванні вимог необхідно пред'явити розорахунковий документ, а також технічний паспорт (за наявності) та інші документи, де містяться позначки про дату продажу товару. Навіть якщо Ви втратили такий докмент, його можна відновити, у порядку, визначеному законодавством.
- доведення факту існування недоліків з вини продавця покладається на самого продавця, причому  шляхом проведення відповідної експертизи за його рахунок та в строк, передбачений законом у 3 дні.

- При перевірці якості товару споживач має право бути присутній особисто або через предстаника.

Виникли запитання? Звертайтеся до наших адвокатів у зручний для Вас спосіб:

1. Пишіть Ваше запитання у ЧАТ (внизу сторінки)
2. Телефонуйте за нашим контактним номером +380677752277
3. Приходьте до нашого офісу (за попереднім записом) за адресою: м. Київ, пл. Солом'янська, 2, оф. 801.